راهنمای رهایی از سیگار برای همیشه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راهنمای رهایی از سیگار برای همیشه
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 992
نویسنده : منو تو

تاریخی برای شروع تنظیم کنید

بعد از این تصمیم به ترک سیگار گرفتید، لازم است تاریخی را برای شروع در نظر بگیرید. قصور در این کار خیلی راحت میتواند باعث ترغیب شما در به تاخیر انداختن تـرک سیگار تا مدتی نامعلوم گردد. همچنین باید ببینید که آیا میخواهید به یکباره آن را کنـار بگذارید و یا به تدریج. البته معمولا بهتر است که به یکباره این کار را انجام دهید. اگر به کشیدن حتی یکی دو نخ سیگار ادامه دهید، بازهم ممکن است مانند گذشته در دام بیفتید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


عهد ببندید

اگر چه این عمل جنبه قـانونی ندارد، اما با بستن یک قرارداد میتوانید به کارتان رسمیت ببخشید. این پیمان را با یکی از دوستان یا یکی از اعضای خـانـواده خـود بسته و به هر کسی که میشناسید اعلام کنید که قصد ترک سیگار را دارید تا غرورتان شمـا را در راهـی که میروید ثابت قدم نگاه دارد. بعلاوه میتوانید اقدام بنصب تابلوی "لطفا سیگار نکشید" در خانه، محل کار یا اتومبیل خود نمایید تا دیگران را از تعهد خود آگاه نگاه دارید.

طلب یاری نمایید


چرا از دیگران برای رنگ کردن خانه و یا اثباب کشی درخواست کمک میکنیم؟ چون وقتی بار مسؤلیتی را با دوستان تقسیم می نماییم راحت تر می توانیم از عهده اش برآییم. وقتی همزمان با دوستتان سعی در ترک سیگار میکنید، میتوانید انگیزه یکدیگر را تجدید نموده و در لحظات سخت با هم صحبت کنید. نقل و انتقال تجربیات به همدیگر اثرات بسیار سودمندی در بر خواهد داشت.

در روش دیگر برای برخی افراد مفید واقع شده اند: طب سوزنی و هیپنوتیزم. این روشها روی جسم و ذهن عمل نموده و باعث مقاوت بدن در برابر نیکوتین می گردند. میزان اثر بخشی از شخصی به شخصی دیگر متفاوت است.

رخت و لباس دخانیات را از تن بیرون کنید

نگهداری سیگار در منزل احتمال مراجعه به آن را افزایش می دهد. هـر چـیـز مـربــوط بـه دخانیات مانند زیرسیگاری، فندک و سیگار را دور انـداخـتـه و از آنــچـه کـه با استـعـمـال دخانیات مربوط میشود خود را رهایی دهید.

عادت دیگری را جایگزین نمایید


سیگار کشیدن یک عادت است. کاری که شمـا بـرای آرام کـردن اعـصاب یا مشغول نگاه داشتن خود به صورت ناخودآگاه انجام می دهید. لازم اسـت عـادت دیـگـری را جـایگزین کشیدن سیگار نمایید. برای مثال می تـوانـیـد آدامـس بـجـویـد، آب نـبـات بخورید و یا از سبزیجات استفاده کنید.

گذشته از این، سعی کنید میل و کشش خود را به کشیدن سیگار با انجام برخی اعمال بیضرر و وقت گیر جایگزین کرده و از بـیـن بـبرید. هرگاه هوس کشیدن کردید، یک لیوان پر آب بخورید تا میلتان فروکش کند. هدف این است که کمی فاصله انداخته تا رغبت شما برای مصرف سیگار مرتفع شود.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


رویه زندگی خود را تغییر دهید


ترک سیگار آغاز جدیدی برای شما بشمار آمده و باید عادتهای خود را مطابق با آن تغییر دهیـد. اگـر به همراه چای صبحانه عادت به کشیدن سیگار داشتید، بجای آن آب پرتقال یا شیر موز بخورید. اگر در بین وقت استراحت کلاس دانشگاه، با دوست خود مبادرت به کشیدن سیگار می نـمـودیـد، مـن بـعـد از این با افراد غیـر سـیگاری و در محیطهایی که سیگار کشیدن در آنجا ممنوع است، وقت استراحت خود را بگذرانید. عادتهایی جدید و سالمتر برای خود در نظر بگیرید.

از سیگار متنفر شوید


برای اینگه دیگر هیـچـگاه سـراغ سیگار نروید، دیواری از تنفر و انزجار نسبت به آن پیش خود ترسیم کنید تا همواره مـانع رغـبت شـما بـه مصرف سیگار گردد. یک روش مناسب این است که همیشه شیشه کوچکی که داخلش چـند تـه سـیگـار وجود دارد به همراه خود داشته باشید و هرگاه هوس سیگار کشیدن به سرتان زد، در شیـشه را باز کرده و داخلش را بو کنید، بوی تعفن و زننده آن قـطـعـا شـما را از کاری که می خواهـیـد انـجـام دهید منصرف خواهد کرد.

مچ بند ببندید


این یک روش روانشـنـاسـانـه اسـت. همیشه مچ بند به دستتان بیندازید. هرگاه میل به سیگار پیدا کردید، آنرا محکم بپیچانید تا کمی احساس درد به شما دست بدهد. بعد از زمانی کوتاه مغز شما احساس درد را جایگزین هوس کشیدن سیگار نموده و میل شما از بین خواهد رفت.

ورزش کنید

تمرینات ورزشی قطعا به شما کمک خواهد نمود چراکه فعالیت زیاد باعث مـشغـول نـگاه داشتن ریه ها و از بین بردن میل به سیگار می گردد. از لـحـاظ جـسـمانی هم احساس بهتری خواهید یافت. این احساس به عنوان یادآوری کننده خوبی برای مـزایـای سیگاری نبودن به شما خدمت خواهد کرد.

برنامه غذایی منظمی داشته باشید


سعی کنید از وعده های غذایی مناسبی استفاده نموده و در ساعات منظمی اقدام به خوردن غذا نمایـیـد. بـا داشتن رژیم غذایی مناسب و مناسب آسانتر میتوانید سیگار را ترک نموده و درعین حال از سلامتی بیشتری برخوردار خواهید گشت. مزیت دیگر برنامه غذایی منظم جلوگیری از پرخوری و در نـتـیـجه اضـافـه وزن اسـت، مشکلی که در اغلب کسانیکه قبلا سیگاری بوده اند دیده میشود.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


از مکانی که سیگار کشیدن در آنها رواج دارد دوری کنید


حتما لازم نیست همه دوستان سیگاری خود را کـنار گـذاشته و با آنها قطع رابطه کنید، اما سعی نمایید در محلهایی که معمولای افـراد سیگاری رفـت و آمـد داشته و استعمال دخانیات در آنجا رایج است رفت و آمد نکنید. در قسمتـهای سیـگار مـمـنـوع رستـورانهـا بنشینید. رعایت این مسئله در مراحل ابتدایی ترک بسیار پر اهمیت است. دور ماندن از وسوسه کشیدن سیگار کمک شایان در به هدف رسیدن شما خواهد نمود.

از محصولات طبی کمک بگیرید


دنیــای پزشـکـی از ایـن موضـوع کامـلا آگـاه است که ترک سیگار مشکل تر است از آن چیزی است که گفته میشود. بنابراین محصولات زیادی برای از بین بـردن این عـادت بـد تولید شده است. در مرحله اول آدامس نیکوتینی ساختـه شد که نه تـنـها بـاعث مشـغـول نگاه داشتن دهان شما میگردد، بلکه مقدار اندکی نیکوتین برای ارضای بدن وارد سیستم فرد مینماید.

بطور مشابه، برچسبهای نیکوتینی وجود دارند که باعـث مقاومت بدن در برابر نـیـکـوتـین هنـگـام نـکشیدن سیگار میشونـد. و در انـتـها داروهایی مانند "زایبن" باعث از بین رفتن میل و رغبت شما به کشیدن سیگار میگردند. در هرحال پیش از بکاربردن هر کدام از این محصولات با پزشک خود مشورت کنید.

مقاوم باشید


همان گونـه کـه قـبـلا نیز گفته شد، ترک سیگار بسیار دشوار است. قطعا دچار وسوسه کشیدن سیگار خواهید شد و موانع بسـیاری در سـر راهتان قرار خواهد گرفت ولی باید پایداری نموده و هیچگاه دلسرد نگردید. این یک مسابقه دوی سرعت نـبـوده بـلـکـه دوی استقامت است؛ باید جنگنده باشید. هر روز برایتان آسانتر خواهد شد.

با اینگه میگویند برندگان هیچگاه میدان را ترک نمی کنند و ترک کننده گان هرگز برنده نخواهند شد، به خودتان پاداش دهید. ترک سیگار گامی بلند در زندگی محسوب شـده و باید به همیـن مناسبت همانند اتفاقات مهم دیگر جشنی برپا کرد. با پولـی کـه قـرار بــود صرف خریداری سیگار و یا توتون گردد، اکنون می تـوانـیـد بـا آن چـیـزی بـخـریـد کـه بـرایتان لذت بخش باشد مانند یک تلویزیون پلاسمای زیبا. به این وسیله یک مزیت محسوس ترک سیگار را دریافته و برای ادامه کـار مصمم تر خواهید شد.

مراحل را آهسته طی کنید


واژه "همیشه" کلمه ای وحشت آور است چراکه اشاره به آن دارد که مابـقی عـمـر خـود را باید به همین منوال و بدون هیچ انحرافی طی نمایید. کاری که باید انـجـام دهـیـد ایـن است که روز به روز پیش روید؛ با اهداف دراز مدت خود را هراسـان نـکنـیـد. امـروز سخت تلاش میکنید که سیگار نکشید. فردا نیز دوباره به همین ترتیب ... وقتی کار تمام شد و به نتیجه رسید، هیچ دلیلی مثبتی برای آغاز مجدد وجـود نـدارد و آنچه که هست دلایل منفی میباشد. بعلاوه هـیچـکس جـز خـودتان نمی تواند شما را مجبور به ترک نماید. مطمئن باشید صحیح ترین مبارزه را در زندگی خود انجام میدهـید. در نهایت اگر میخواهید عادت دیگری را جایگزین کشیدن سیگار نمایید دقت کنید که کار بد تر از بد نشود!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک

پدیده ای بی
نظیر برای ترک سیگار در کوتاه ترین زمان ممکن!

زندگی بدون سیگار یعنی زندگی سالم و عمر طولانی با روابط اجتماعی مناسب

الکترو اسموک برترین محصول روز دنیا برای ترک سیگار و بازیافتن سلامتی

شما با این دستگاه در مدت یک ماه سیگار را کنار خواهید گذاشت

دیگر لازم نیست نگران بوی بد دهان و یا لباس و بدن خود باشید

با استفاده از این وسیله سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید!

بهترین و با ارزش
ترین هدیه ویژه پدر


سیگار الکترونیکی محصولی جدید برای مراقبت از سلامتی شماست. e-health cigarette به شما امکان لذت بردن از سلایق خود بدون خطر وابستگی به تنباکو را می دهد. با استفاده از سیگار سلامتی e-health cigarette (سیگار الکتریکی) می توانید همان احساس کشیدن سیگار تنباکو اما بدون خطرات ناشی از استعمال آن را داشته باشید. سیگار سلامتی e-health cigarette کاملاً شبیه یک سیگار است اما بدون مواد مضر.

سیگار سلامتی e-health cigarette كاملاً شبیه یك سیگار واقعی دود تولید می كند در صورتیكه هیچ ماده آلوده کننده ای در آن نیست برای روشن کردن آن به شعله احتیاج ندارید. می توانید با تندرستی سیگار بکشید اما بدون هیچ آلودگی محیطی…


بهترین وسیله برای ترک سیگار ، بدون عوارض و بسیار راحت



توجه :
قیمت این دستگاه در سایر فروشگاه ها و بازار ایران بالای 80 هزار تومان
و حتی در شبکه های ماهواره ای تا  130 هزار تومان تبلیغ میشود !

اما هم اکنون میتوانید این محصول استثنایی را تنها با قیمت 29
هزار تومان
با همان کیفیت شبکه های ماهواره های و گارانتی تعویض بهمراه لوازم جانبی  دریافت نمائید

به همراه دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک و لوازم جانبی،


خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت : فقط 29000 تومان


با استفاده از سیگار سلامتی e-health cigarette ( سیگار الكتریكی ) میتوانید همان احساس كشیدن سیگار واقعی را اما بدون خطرات ناشی از استعمال آن داشته باشید.

استفاده از آن بسیار ساده است که اعتیاد شما رو به سیگار کشیدن طی مدت 1 ماه به تدریج کم میکند بطوری که بعد از 1 ماه به راحتی سیگار کشیدن را کنار خواهید گذاشت و وابستگی به آن نخواهید داشت...


۱۰۰ درصد تضمینی …

با این وسیله در مدت 1 ماه، میل به کشیدن سیگار به تدریج در شما کاسته خواهد شد
و هزینه این دستگاه براحتی برای شما جبران خواهد شد
و از همه مهمتر
سلامتی و طول عمر خانواده و خود را از ما هدیه خواهید گرفت ...



سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد. این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند.
اما یکسری تفاوتهایی با سیگار های معمولی دارد: از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود و به کمک تکنولوژی که در آن بکار رفته دارای 4 کارتریج سطح بالای نیكوتین ، سطح متوسط ، سطح پایین و سطح صفر میباشد که با استفاده از هر کارتریج و استفاده از کارتریج های سطحهای پایین تر در هر هفته، بعد از گذشت 1 ماه اعتیاد و علاقه خود را به کشیدن سیگار از دست خواهید داد.
(توضیحات بیشتر را در ادامه بخوانید.)

سیگار الکترونیک شامل محفظه ضدزنگ ، باتری یون لیتیوم، مدار مایکرو الکترونیک، محل فشنگ اتومیزه و یک راهنمای نوری در نوک خود می باشد.


با تندرستی سیگار بكشید اما بدون هیچ آلودگی محیطی !

عمرطولانی و مفید بدون سیگار را با الکترواسموک به دست آورید



خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت : فقط 29000 تومان


برخی از مزایای استفاده از E-health cigarettes :

- ایجاد فضای سالم برای فرزندان
- جلوگیری از بو گرفتن دهان , البسه , اتومبیل و محل سکونت
- شارژ سریع توسط کابل و استفاده مکرر
- بدون نیاز به شعله آتش برای روشن شدن
- قابل شارژ با فندکی ماشین ، کامپیوتر و برق خانگی
- لذت کشیدن سیگار بدون آنکه ضرری داشته باشد
- صرفه جویی در هزینه خرید سیگار
- دارای تائیدیه وزارت بهداشت آلمان



برخی از امکانات و قابلیتها:

- بهترین وسیله برای ترک سیگار
- بدون عوارض و بسیار راحت
- الکترو اسموک برترین محصول روز دنیا برای ترک سیگار و باز یافتن سلامتی
- عمرطولانی و مفید بدون سیگار را با الکترواسموک به دست می آورید
- شما با این وسیله در مدت یک ماه سیگار را کنار می گذارید
- قابل شارژ با فندکی ماشین ، کامپیوتر و برق خانگی
- دارای ۱۰ کارتریج اضافی
(هر کارتریج حداقل یک هفته پاسخگوی شما خواهد بود ، کارتریج این محصول در داروخانه ها و فروشگاه های بهداشتی به صورت جداگانه با قیمت بسیار پایین عرضه میشوند و به صورت آنلاین هم می توانید از اینترنت آن را تهیه نمایید)


شما برای روشن کردن این دستگاه به شعله احتیاج ندارید
و می توانید با تندرستی و بدون هیچ آلودگی محیطی
سیگار بکشید
!



لوازم ارسالی همراه دستگاه E-Health Cigarette :

- باتری
- دستگاه اتم ساز
- اشتنشاق کننده
- کارتریج (۱۱ عدد)
- شارژر (فندکی ماشین ، USB کامپیوتر و برق خانگی)
- دفترچه راهنما



نکاتی در مورد شارژ :

- لطفا دفعه اول باتری را 8 ساعت شارژکنید تمام انرژی باتری را فعال کنید در طی شارژاحتمال دارد دمای بدنه شارژر افزایش یابد که طبیعی است.
- شارژر را با ولتاژ متناسب استفاده کنید در غیر اینصورت باتری آسیب خواهد دید.
- در محیط مرطوب از شارژر استفاده نکنید.


چگونه به وسیله این دستگاه سیگار را ترک کنم؟ (نحوه استفاده)


اشخاصی كه قصد ترك كردن سیگار در سطوح مختلف را دارند، می توانند برای كم كردن تدریجی استعمال نیكوتین از مراحل كارتریجهای سطح بالا، متوسط، كم و صفر استفاده كنند. پیگیری در استفاده از این چهار مرحله باعث كاهش استعمال نیكوتین و در نهایت سبب دست یافتن به هدف نهایی این محصول یعنی ترک سیگار بدون درد و رنج میشود.

کارتریجهای موجود در سیگار الکترونیک به نوع تقسیم میشوند:

1- استفاده از كارتریج با سطح بالای نیكوتین (High) و دنبال كردن عادات استعمال سیگار به طریق قبل
2- سپس استفاده از كارتریج با سطح متوسط نیكوتین (Medium) و دنبال كردن عادات استعمال سیگار به طریق قبل
3- سپس به صورت یك در میان از كارتریج با سطح پایین (Low) و صفر استفاده كنید.
4- در این مرحله از كارتریج با سطح نیكوتین صفر (Zero) استفاده كنید و خواهید دید بصورت ناخودآگاه اما كامل مصرف نیكوتین را كنار گذاشته اید




این با ارزش ترین چیزیست که میتوانید به پدر خود هدیه دهید


زندگی بدون سیگار یعنی زندگی سالم و عمر طولانی با روابط اجتماعی مناسب

با استفاده از این وسیله سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید!

به خاطر خود و عزیزانتان همین اکنون اراده کنید
و با خرید این محصول، سیگار را بدون درد و رنج ترک کنید ...

خرید اینترنتی - تحویل در محل

قیمت : فقط 29000 تومان

توجه :
قیمت این دستگاه در سایر فروشگاه ها و بازار ایران بالای 80 هزار تومان
و حتی در شبکه های ماهواره ای تا  130 هزار تومان تبلیغ میشود !

اما هم اکنون میتوانید این محصول استثنایی را تنها با قیمت 29
هزار تومان
با همان کیفیت شبکه های ماهواره های و گارانتی تعویض بهمراه لوازم جانبی  دریافت نمائید


 



:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای رهایی از سیگار برای همیشه , دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
hossein در تاریخ : 1390/7/17/0 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: